אברה מנגיסטו אילן מנגיסטו / אחיו של א×'ר×" מנ×'יסטו מאשים ×"שרים יצאו לחופש×" ו×"וא נמק ×—×"שות מערי×' - בשיחה ישתתפו אחיו אילן מנגיסטו, ותמר טגנייה פעילה במטה המאבק.. אברה מנגיסטו נמצא בידי חמאס מזה 785 ימים. אנחנו פה כדי להזכיר שאברה הופקר והגיע הזמן שיחזור הביתה. אילן, אחיו של אברה מנגיסטו בראיון לאריה גולן לרגל פגישתם היום עם מזכל האום צילום: כמה ניתן תמורת שבוי שחור (נועה בורשטיין חדד, המקום הכי חם בגיהנום) . 31 דצמ. אם אברה היה ילד לבן מקיסריה או מכפר אחים היה זוכה ליחס אחר;

בריאותו הנפשית לא מאפשרת לו להישאר בשבי. אנחנו פה כדי להזכיר שאברה הופקר והגיע הזמן שיחזור הביתה. זה רק עוד מאמץ קטן להשיב את אחי אברה. לא מסירים את האחריות מהממשלה להשיב את אזרחיה. אסירי חמאס בישראל זוכים לתנאים מפליגים בעוד מצבו של אברה לוט בערפל ולאיש אין פיסת מידע.

×
×"פ×'× ×" לשחרורו של א×'ר×" מנ×'יסטו ×¢×'ו×"×" שחור×" from www.blacklabor.org
אני לא מתעסק בפוליטיקה, בבקשה החזירו את אחי. אילן הדגיש שהמאבק ימשיך עד לשחרורו של. אנו מבקשים, בכל לשון של בקשה, לשחררו. אילן מנגיסטו, אחיו של אברה ומראשי מטה המאבק פתח בדברים, עומדים היום אבא, אימא, אחים ואחיות ושואלים איפה אברה. המשפחה הקימה אוהל מחאה מול בית ראש הממשלה ותשהה שם במהלך כל ימי חול המועד. משפחת מנגיסטו מאשקלון, שבנה אברה חצה את הגבול ועבר לעזה, דורשת גם בחג הפסח הזה ממשלת ישראל להשיב את בנה הביתה. המונולוג המרגש של אחיו של אברה מנגיסטו: זה רק עוד מאמץ קטן להשיב את אחי אברה. מנגיסטו, הסובל מבעיות נפשיות וטופל על ידי שירותי הרווחה, הגיע ביום שישי בתחילת חודש ספטמבר 2014, לגבול הסמוך לזיקים.

איך ייתכן שליבם של אנשי החמאס לא נחמץ?, הבן שלי אברה נכנס בטעות בשל היותו חולה, מדוע החמאס לא משחרר אותו ?כבר שנתיים שאני בוכה יום אילן, אחיו של אברה, אומר בסרטון:

לטענת מנגיסטו, המשפחה לא מסירה את האחריות מהממשלה: לדברי אילן מנגיסטו, אמו, אגורנש, מנקה בתים לפרנסת המשפחה ואביו, היילי מנגיסטו, מובטל מזה עשור. ללא ידיעת משפחתו, קשר אברה מנגיסטו חתיכת חוט סביב אחת מאצבעות יד ימינו, חסם את זרם הדם. הרינו לפנות אליכם בעניין אברה מנגיסטו, האזרח הישראלי החולה שמוחזק אצלכם מזה יותר מאלף ימים. אבל אברה הוא אתיופי שקוף שמחה גולדין: בשיחה ישתתפו אחיו אילן מנגיסטו, ותמר טגנייה פעילה במטה המאבק. לדברי אילן מנגיסטו, המשפחה מתכננת להמשיך לשבת פה באוהל המחאה עד שבאמת נראה צעדים ומעשים שביקשנו. חמש שנים להיעלמותו של אברה מנגיסטו, ותנועת המחאה להשבתו הולכת ודועכת, עוד רגע ונעלמת לגמרי, כמוהו. בריאיון לאולפן ynet סיפר הבוקר (שני) אחיו, אילן, על התחושות הקשות בקרב המשפחה בנוגע לטיפול הממשלה במשא ומתן. מנגיסטו העביר ביקורת על הממשלה וטען: שש שנים חלפו מאז חצה אברה מנגיסטו את גדר המערכת לרצועת עזה, וניכר כי המחאה למען השבתו הולכת ודועכת. מתוך הרשת החברתית видео הפגנה למען אברה מנגיסטו בפתח תקוה канала mynet פתח תקוה. אדוני הרמטכל, חסרים לך שני חיילים.

זאת הפקרות, אני רוצה את . 29 ינו. מהשרים שמענו מילים יפות, אבל לא ראינו שום תוצאותהמונולוג המרגש של אחיו של אברה מנגיסטו: משפחתו וחבורת פעילות ופעילים, החוששים לשלומו וחייו, עושים לילות כימים במטרה לעורר את מודעות הציבור. אבל אברה הוא אתיופי שקוף שמחה גולדין: לדברי אילן מנגיסטו, המשפחה מתכננת להמשיך לשבת פה באוהל המחאה עד שבאמת נראה צעדים ומעשים שביקשנו.

103fm א×'ר×
103fm א×'ר×" מנ×'יסטו from 103fm.maariv.co.il
בעוד משפחת מנגיסטו טוענת להתעלמות מצד רהמ, רק בתחילת החודש נמסרה הודעה מטעמו על כך שבתחילת דצמבר נתניהו ערך פגישה עם המשפחה: אמו ומשפחתו של אברה מנגיסטו, הישראלי השבוי בעזה, שוברים שתיקה. בסרטון פונים אמו ואחיו של מנגיסטו לזרוע הצבאית של חמאס. מתוך הרשת החברתית видео הפגנה למען אברה מנגיסטו בפתח תקוה канала mynet פתח תקוה. מנגיסטו סיפר כי הפגישה נערכה ביוזמת חבר הכנסת לשעבר שלמה מולה: במטה המאבק יש משהו כמו 200 חברים. שש שנים חלפו מאז חצה אברה מנגיסטו את גדר המערכת לרצועת עזה, וניכר כי המחאה למען השבתו הולכת ודועכת. אם אברה היה ילד לבן מקיסריה או מכפר אחים היה זוכה ליחס אחר;

בריאיון לאולפן ynet סיפר הבוקר (שני) אחיו, אילן, על התחושות הקשות בקרב המשפחה בנוגע לטיפול הממשלה במשא ומתן.

הילדות הקשה באתיופיה, המוות של האח, ההודעה שאברה חצה את הגבול לעזה, רגע הבשורה להורים וחמש השנים שעברו מאז. לדברי אילן מנגיסטו, המשפחה מתכננת להמשיך לשבת פה באוהל המחאה עד שבאמת נראה צעדים ומעשים שביקשנו. כמה ניתן תמורת שבוי שחור (נועה בורשטיין חדד, המקום הכי חם בגיהנום) . 31 דצמ. המשפחה הקימה אוהל מחאה מול בית ראש הממשלה ותשהה שם במהלך כל ימי חול המועד. אסירי חמאס בישראל זוכים לתנאים מפליגים בעוד מצבו של אברה לוט בערפל ולאיש אין פיסת מידע. משפחתו של אברה מנגיסטו, הנמצא בידי חמאס כבר 5.5 שנים, נועדה אתמול (רביעי) עם יור הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, וביקשה ממנו לעשות הכל כדי להביא לפתרון לסוגיית עברנו עלינו 5 שנים של חושך אנחנו לא יודעים אם בריא או חולה אם הוא אוכל אם הוא ישן אם הוא מקבל טיפול רפואי.כל יום שהוא שם מסכן את חיו. מנגיסטו העביר ביקורת על הממשלה וטען: אברה מנגיסטו הוא אזרח חולה שהופקר לגורלו בעזה. מנגיסטו, הסובל מבעיות נפשיות וטופל על ידי שירותי הרווחה, הגיע ביום שישי בתחילת חודש ספטמבר 2014, לגבול הסמוך לזיקים. ‎ היום החל המאבק להשבתו של אברה מנגיסטו. לטענת מנגיסטו, המשפחה לא מסירה את האחריות מהממשלה: ישנן הערכות לפיהן הוא מוחזק בידי החמאס. ללא ידיעת משפחתו, קשר אברה מנגיסטו חתיכת חוט סביב אחת מאצבעות יד ימינו, חסם את זרם הדם.

לפי עדויות אחרות היה שם את ידו באש, מדבר לא. משפחתו של אברה מנגיסטו, הנמצא בידי חמאס כבר 5.5 שנים, נועדה אתמול (רביעי) עם יור הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, וביקשה ממנו לעשות הכל כדי להביא לפתרון לסוגיית עברנו עלינו 5 שנים של חושך אנחנו לא יודעים אם בריא או חולה אם הוא אוכל אם הוא ישן אם הוא מקבל טיפול רפואי.כל יום שהוא שם מסכן את חיו. בעוד משפחת מנגיסטו טוענת להתעלמות מצד רהמ, רק בתחילת החודש נמסרה הודעה מטעמו על כך שבתחילת דצמבר נתניהו ערך פגישה עם המשפחה: אני לא מתעסק בפוליטיקה, בבקשה החזירו את אחי. אילן הדגיש שהמאבק ימשיך עד לשחרורו של. שש שנים חלפו מאז חצה אברה מנגיסטו את גדר המערכת לרצועת עזה, וניכר כי המחאה למען השבתו הולכת ודועכת.

אורי ק×'×
אורי ק×'×"×" ×'ראיון עם אילן מנ×'יסטו אחיו של א×'ר×" מנ×'יסטו ואיילי מנ×'יסטו א×'יו של א×'ר×" מנ×'יסטו Youtube from i.ytimg.com
אברה מנגיסטו, נעלם בעזה (צילום: נפגשתי עם משפחתו של אברה מנגיסטו והבטחתי להם שאנחנו. לא ניתן יד לאי ההכללה של אברה מנגיסטו בהסכם עם טורקיה. בסרטון פונים אמו ואחיו של מנגיסטו לזרוע הצבאית של חמאס. כמה חודשים מאוחר יותר, מספר אילן, עידכן הנציג שחמאס הודיע כי בכוונתו להחזיר את האתיופי ותואם מפגש למסירתו בגבול, אך במסירה התברר שחמאס ניסה להונות את צהל ומסר לידיהם אריתריאי ששהה ברצועה. אחיו, אילן מנגיסטו, סיפר הבוקר (חמישי) לאפי טריגר: אני לא מתעסק בפוליטיקה, בבקשה החזירו את אחי. אילן הדגיש שהמאבק ימשיך עד לשחרורו של. אם אברה היה ילד לבן מקיסריה או מכפר אחים היה זוכה ליחס אחר;

אברה נתניהו בתגובה להודעה מספר 1.

אסירי חמאס בישראל זוכים לתנאים מפליגים בעוד מצבו של אברה לוט בערפל ולאיש אין פיסת מידע. המשפחה שלחה דרכו מכתב לאבו מאזן ושמה סיפרנו על הסבל של המשפחה ושל אברה. לא מסירים את האחריות מהממשלה להשיב את אזרחיה. אברה מנגיסטו, נעלם בעזה (צילום: אילן, אחיו של אברה מנגיסטו בראיון לאריה גולן לרגל פגישתם היום עם מזכל האום צילום: בעוד משפחת מנגיסטו טוענת להתעלמות מצד רהמ, רק בתחילת החודש נמסרה הודעה מטעמו על כך שבתחילת דצמבר נתניהו ערך פגישה עם המשפחה: נאומו של האח אילן בעצרת בתא: אנחנו, המשפחה, נמצאים למעלה משנתיים בכאב, בדאגה, בשברון לב. אנו מבקשים, בכל לשון של בקשה, לשחררו. אברה, אם אתה שומע, תהיה חזק @meir_marciano pic.twitter.com/o3fpqfau6k. אילן, אחיו של אברה מנגיסטו המוחזק בידי החמאס: איך ייתכן שליבם של אנשי החמאס לא נחמץ?, הבן שלי אברה נכנס בטעות בשל היותו חולה, מדוע החמאס לא משחרר אותו ?כבר שנתיים שאני בוכה יום אילן, אחיו של אברה, אומר בסרטון: אילן מנגיסטו מספר על הקושי להותיר את אחיו הנעדר בתודעה הציבורית:

מנגיסטו סיפר כי הפגישה נערכה ביוזמת חבר הכנסת לשעבר שלמה מולה: אברה מנגיסטו. אילן מנגיסטו, אחיו של אברה ומראשי מטה המאבק פתח בדברים, עומדים היום אבא, אימא, אחים ואחיות ושואלים איפה אברה.